Monday, February 27, 2012

Survey/contest : Coklat atau bunga pilihan anda



ATAU





hemmm...payah ni...i love them both...pilih 2-2 takleh ek mama?hehe
to be frank, I am a true chocolate lover...nom nom nom
tapi....if I were to receive any of the above items from someone I love
I would prefer
.
.
.
FLOWERS!!!!

as they are more romantic compared to chocolate...heheh
lagipun, boleh dikeringkan dan disimpan
sebagai kenangan manis selamanya
on the other hand,
chocolate xleh simpan lelama
ada expiry date
pastu...takkan nak tengok je chocolate kan?
kalo dapat..mesti nak makan...pastu dah habis
hilang la semua kenangan tersebut
my 2 cents je ye mama :)

Hadiah???

1. Felt Hair Clip (1 pair)
2. Felt HP strip

Amacam ????? nak join tak???
Tarikh tutup : 29 Februari 2012...

No comments:

Post a Comment